درباره من

مدیر گروه هنری چوبک

استاد موسیقی

آدرس پستی:

شیراز – میدان ‌معلم فرهنگ‌شهر بین کوچه ۴ و ۶ آموزشگاه موسیقی مهرآوا

وب سایت:
ایمیل:

#

تلگرام:

**********

شماره تماس:

بیوگرافی

دکتر رابرت آمچین استاد برجسته آموزش موسیقی است و به عنوان رابط کالج آموزش دانشگاه لوئیزویل خدمت می کند.

وی از هدایت کلاسهای کارشناسی و کارشناسی ارشد در آموزش معلم در دانشکده موسیقی لذت می برد. مربیان دکتر آمچین از پروژه های فارغ التحصیلی استفاده می کنند و همچنین بر استادان دانشجویی در منطقه کنتاکیانا نظارت می کنند. آموزش وی شامل تحصیل در موسسه اورف (سالزبورگ) ، هنرستان موسیقی نیوانگلند ، دانشگاه ایالتی ممفیس ، دانشگاه هافسترا ، دانشگاه هم لاین و دانشگاه میشیگان است.

او یک متخصص موسیقی مقدماتی در اسپرینگ ، تگزاس بود و هنوز هم به عنوان یک معلم موسیقی مهمان با کودکان کار می کند. وی عضو انجمن کنتاکی اورف شولورک (KOSA) ، انجمن مربیان موسیقی کنتاکی (KMEA) ، انجمن ملی آموزش موسیقی (NAfME) ، انجمن ضبط کننده آمریکا (ARS) و انجمن ارف شولورک آمریکا (ARS) است. انتشارات وی شامل مجموعه ای از مطالب برای کلاس عمومی ابتدایی است. دکتر آمچین که یکی از مربیان متقاضی اورف است ، در طول زندگی حرفه ای خود دوره های آموزش معلم ، کلاسهای کارشناسی ارشد و کارگاه های آموزشی در رویدادهای محلی ، ایالتی و ملی را تدریس کرده است و به طور منظم مجری برنامه KMEA است. در سطح بین المللی ، وی در چین ، روسیه ، اتریش ، اسرائیل ، لهستان ، ترکیه و کانادا تدریس کرده است. علایق پژوهشی وی شامل آموزش معلم ، آموزش عمومی موسیقی مقدماتی ، تفکر انتقادی و خلاق ، موسیقی جهانی و اورف شولورک / آموزش موسیقی و جنبش است. دکتر آمچین B.M. و م.م. مدرک تحصیلی از هنرستان موسیقی نیوانگلند با آموزش تخصصی سازهای کوبه ای و اورف شولورک و دکترای تخصصی از دانشگاه میشیگان ، جایی که او مهارت های تفکر خلاق را در کودکان در سن ابتدایی بررسی کرد دارد.
او با موسسات بسیازی همکاری نموده است و سالانه در بسیاری از کنفرانس های متعدد در کشور های روسیه، لهستان، سنگاپور، اتریش، ترکیه (گروه چوبک از ایران) کانادا شرکت کرده است

مهارت ها

آموزش معلم موسیقی 100%
آموزش عمومی موسیقی مقدماتی 100%
تفکر انتقادی و خلاق 100%
موسیقی جهانی و اورف شولورک 100%

ارسال پیغام

    دوره های آموزشی من